Dostyurdu Forum

––––•(-• Sitemizden İstedikleriniz •-)•–––– => Sitemizde neler olsun_? => Konuyu başlatan: Dostyurdu üzerinde 01 Ocak 2007, 15:53:25



Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: Dostyurdu üzerinde 01 Ocak 2007, 15:53:25
Sitemizden istiyeceğiniz bölümleri bu bölümde paylaşabilirsiniz...


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: arda üzerinde 27 Ocak 2007, 20:57:54
Bencede tanışma bölümü açılırsa iyi olur, zaten şu anda az kişiyiz, herkes kendini tanıtırsa daha güzel paylaşımlar olabilir... :-\


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: arda üzerinde 02 Mart 2007, 23:24:11
Birtanem ve Helin arkadaşlar sitemize tanışma-kaynaşma bölümünü açtık, sevgili dostyurdu ve ben kendimizce tanıtımlarımızı yaptık, siz ve diğer site sakinleride kendilerini dostyurdu-forum cafe bölümünden tanıtabilirsiniz, Başka bir arzunuz?


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: unforgiven üzerinde 04 Aralık 2007, 11:33:48
Duygusal hikayeler olabilir.Hani bir ara "Tavuk Suyuna  Çorba" isimli klitaplar vardı.Onun gibi yani.Ben size bi tane yazayım şimdi.Siz kategoriyi açar ve oaraya taşırsınız.

                                    DÜNYA HARİTASI

           GÜNÜN SON ZİLİ ÇALDI VE OKUL BİTTİ O GÜN.ÇOCUK EVE DOĞRU ARKADAŞIYLA YÜRÜYORDU.ETRAFTA ALABİLDİĞİNE KAR VARDI.
ARKADAŞI ÇOCUĞA: "ÜSTÜMÜZÜ DEĞİŞTİRİP KARTOPU OYNAYALIM MI?" DİYE SORDU.
ÇOCUK: "TABİKİ,NEDEN OLMASIN" DİYE CEVAP VERDİ.

EVE GELDİĞİNDE BABASI DAHA YENİ GİRMİŞTİ EVE.İŞTEN GELEN BABA YORGUNLUKTAN BİTKİN HALDEYDİ.
ÇOCUK BABASINDAN DIŞARIDA KARTOPU OYNAMAK İÇİN ARKADAŞIYLA SÖZLEŞTİĞİNİ SÖYLEYİP İZİN İSTEDİ.
FAKAT DIŞARISI SOĞUKTU VE BABASI İZİN VERMEK İSTEMİYORDU.HAYIR DA DİYEMİYORDU.ÇÜNKÜ ÇOCUK ÇOK İSTİYORDU.

BABASI ONA " GEL SENİNLE BİR ANTLAŞMA YAPALIM " DEDİ.
İÇERİDE CEKETİMİN CEBİNDE YIRTILMIŞ BİR DÜNYA HARİTASI VAR,HARİTAYI DÜZELTEBİLİRSEN İZİN VERİRİM DEDİ.
TAMAM O ZAMAN ANLAŞTIK BABA,DEDİ ÇOCUK VE ODASINA GİTTİ YIRTILMIŞ DÜNYA HARİTASINI DÜZELTMEK İÇİN.

BABASI OLAYA,ZAFER KAZANILMIŞ GÖZÜYLE BAKIYORDU.

ÇOCUK  20 DAKİKA SONRA ELİNDE DÜNYA HARİTASIYLA ÇIKAGELDİ VE:
BUYUR BABACIĞIM,İŞTE BENDEN YAPMAMI İSTEDİĞİN HARİTA,DEDİ.

BABASI ŞAŞIRMIŞTI,İMKANSIZDI BUNU YAPABİLMESİ.BABA ŞAŞKIN BİR ŞEKİLDE SORDU:

-OĞLUM,BUNU NASIL BAŞARDIN?

- ZOR OLMADI BABACIĞIM,HARİTANIN ARKASINDA BİR İNSAN RESMİ VARDI.

 "  İNSANI DÜZELTTİM,DÜNYA DÜZELDİ " DER . . .


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: unforgiven üzerinde 07 Aralık 2007, 11:27:06
ONLİNE ÜYELERİ GÖSTEREN Bİ YER OLSUN.BU ÇOK İİ OLUR BENCE.


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: unforgiven üzerinde 08 Aralık 2007, 01:03:00
YA KARDEŞİM BURADA BİR BEN Mİ VARIM.KENDİ KENDİME Mİ KONUŞUYORUM.HERHANGİ Bİ MUHATAB YOK.TAMAM SİTEYİ GÜSEL KURMUŞSUN KARDEŞ AMA...
KENDİM YAZIP YAZIP KENDİM OKUYORUM,YANİ KENDİ KENDİME UĞRAŞIYORUM BURDA.
TEŞK EDERİM ! ! !


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: Dostyurdu üzerinde 08 Aralık 2007, 01:09:04
Kimseyi zorlamıyoruz kardeş  kişisel  site her yazdıgına cevap gelecek yorum yapılacak  diye bi kuralımız yok sen acarsın  konularını katılamk istiyen  katılır.Sakin olmak lazım...

YA KARDEŞİM BURADA BİR BEN Mİ VARIM.KENDİ KENDİME Mİ KONUŞUYORUM.HERHANGİ Bİ MUHATAB YOK.TAMAM SİTEYİ GÜSEL KURMUŞSUN KARDEŞ AMA...
KENDİM YAZIP YAZIP KENDİM OKUYORUM,YANİ KENDİ KENDİME UĞRAŞIYORUM BURDA.
TEŞK EDERİM ! ! !


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: unforgiven üzerinde 29 Aralık 2007, 21:11:15
Ya düşündüm de sitede edebiyat bölümü de olabilir aslında.Hani edebi yazılar,şiirler,edebi mektubatlar vs....
Evet evet Edebiyat bölümü açmak lazım...


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: diyarx üzerinde 17 Şubat 2008, 08:53:25
Arkadaşın dediği gibi edb. bölümü olursa çok ii olur  :D


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını İstedikleriniz...
Gönderen: gariban üzerinde 17 Nisan 2008, 11:22:49
Sitemizden istiyeceğiniz bölümleri bu bölümde paylaşabilirsiniz...
:-* :-*


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını İstedikleriniz...
Gönderen: TeRCaL üzerinde 20 Nisan 2008, 14:04:27
beyler mesela bir dernek çatısı altında toplanabiliriz dosyurdu dernegi :)


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını İstedikleriniz...
Gönderen: BİTANEM üzerinde 23 Haziran 2008, 08:09:49
arkadaşlar adminimiz yavaş yavaş isteklerinizi yerine getirecektir


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: amed üzerinde 22 Ocak 2009, 19:59:12
her türlü müzik , klip ve film olsun yeniler de dahil ...


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: ghostgirl üzerinde 26 Mart 2009, 23:40:50
Ben İngilizce öğretmeni olduğum için İngilizce ile ilgili konuların bulunduğu bir bölüm açılabilir diye düşünüyorum..Ya da sadece İngilizce değil diğer dillerle de ilgili üyelere yardımcı olacak bir bölüm oluşturulabilir..Teşekkürler şimdiden... :) :) :)


Konu Başlığı: Dostyurdu.com'da Olmasını istedikleriniz...
Gönderen: Dostyurdu üzerinde 19 Aralık 2017, 22:01:27
teşekkürler